Algemene vragen over transport

Bezorgen jullie aan huis?

Jazeker, we brengen de Skygates graag en veilig bij je thuis.

Wat zijn de transportkosten?

De transporttarieven voor heel Nederland zijn  € 99,-. inclusief BTW ***

** Voor de Waddeneilanden geldt een afzonderlijk tarief op aanvraag.

Kan ik mijn deuren ook zelf ophalen?

Je kunt bezorgkosten besparen door je deur zelf op te halen bij ons. We brengen hiervoor een kleine vergoeding in rekening van €25,- incl. BTW. Let op dat de deuren op hun horizontale kant rechtop moeten worden vervoerd, om doorbuigen te voorkomen. Zorg dus voor passend vervoer.

De deuren kunnen worden opgehaald in het magazijn van onze transporteur JP Haarlem Delivery te Haarlem.

Leveren jullie ook in het buitenland?

We leveren in België.

  • Voor Vlaanderen respectievelijk € 149,- en voor Wallonië € 175,-

Transport naar andere landen organiseren we op dit moment nog niet.

Ik woon niet op de begane grond. Kunnen de deuren dan ook bezorgd worden?

Dit is mogelijk.

Om er zeker van te zijn dat transport mogelijk is, brengen we je graag op voorhand in contact met onze transporteur. Deze zal de aflever situatie vooraf doornemen om in te schatten wat de mogelijkheden zijn.

Extra kosten: voor de aflevering anders dan de begane grond zal de transporteur een meerprijs in rekening brengen.

Veelgestelde vragen over factuur & transport na bestelling

Overzicht

In dit overzicht lees je wat je kunt verwachten vóór de levering, zoals:

  • Betaling
  • Transport
  • Wijzigingen doorgeven.
  • Veel gestelde vragen & antwoorden.
Wat is de procedure voor de betaling van factuur?

8 weken voor de verwachte leverdatum ontvang je de factuur.

De betaling van de factuur vindt plaats in twee termijnen van 50%.

  • 1ste termijn:    de eerste 50% van het factuurbedrag dient direct na ontvangst van de factuur te worden bijgeschreven op de bankrekening van SKYGATE B.V.
  • 2de termijn:    de laatste 50% van het factuurbedrag dient uiterlijk zeven werkdagen voor levering te zijn bijgeschreven.

Is het volledige factuurbedrag niet voor levering voldaan dan is SKYGATE B.V. gerechtigd zonder nadere aankondiging levering van het bestelde op te schorten.

Bankrekening Skygate B.V.

  • Skygate B.V.
  • IBAN: NL44 ABNA 0484 8364 20
Hoeveel bedraagt de aanbetaling?

De aanbetaling bedraagt 50% van het factuur bedrag.

Kan ik de factuur ook in 1 keer voldoen?

Jazeker. De factuur kan in 1 keer worden voldaan. In sommige gevallen is dit handiger. Speciaal voor leveringen die binnenkort plaatsvinden. 

Wat is de procedure voor de levering?

Het transport van de Skygate deuren wordt verzorgd door onze transporteur JP Haarlem Delivery. Hiervoor hanteren we de volgende procedure:

  • Stap 1: na volledige betaling zal Skygate de levering bij JP Haarlem aanmelden.
  • Stap 2: voor het afstemmen van de precieze dag, zal JP Haarlem, indien de volledige betaling is ontvangen, vanaf 2 weken voor de gewenste leverweek contact opnemen.

Doorgaans kan de levering tussen 3-5 werkdagen plaatsvinden nadat de bestelling bij JP Haarlem is aangemeld.

Wat is de procedure voor het ophalen?

Ophalen kan pas nadat Skygate de volledige betaling heeft ontvangen. De opslag van de Skygate deuren vindt plaats bij onze transporteur JP Haarlem Delivery. Na ontvangst van het volledige bedrag zal de bestelling worden aangemeld bij JP Haarlem Delivery.

Het ophalen dient vooraf telefonisch of per mail worden afgestemd met het magazijn van JP Haarlem. Hieronder alle gegevens van JP Haarlem op een rijtje:

  • Adres:            A. Hofmanweg 7, 2031 BH Haarlem
  • Telefoon:       023-516 0690

Openingstijden:

  • Maandag t/m vrijdag:            08:00 – 16:00 uur
  • Zaterdag:                              09:00 – 12:00 uur

 

Kan ik een levertijdstip afspreken?

Een dag voor de afgesproken leverdatum ontvang je een mail van JP Haarlem met een tijdsindicatie van 2 uur waarin de deuren worden geleverd.

Het is mogelijk om aan te geven dat je graag 30 minuten voor aankomst van de vrachtwagen van JP Haarlem wordt gebeld door de transporteur. Via de eerst ontvangen mail van JP Haarlem om een datum in te plannen, kun je dit aangeven.

Aan wie geef ik een wijziging van leverdatum door?
  • Heb je nog geen GEEN contact gehad met transporteur JP Haarlem Delivery om een leverdatum in te plannen? Geef in dit geval de wijziging door aan Skygate per mail of telefoon.
  • Is de levering doorgezet naar de transporteur JP Haarlem? Geef aan JP Haarlem de gewenste leverdatum door.
    • Voor het verzetten van een reeds ingeplande transportdatum gelden de algemene voorwaarden van JP Haarlem.
Ik heb nog niks van de transporteur gehoord over een leverdatum, wat nu?

Er zijn verschillende mogelijkheden:

  1. De betaling van de factuur is nog niet 100% ontvangen door Skygate.
  2. De verwachte leverdatum is meer dan 2 weken t.o.v. de huidige datum in de toekomst.
  3. De betaling is 100% door Skygate ontvangen, maar de levering is nog niet doorgezet naar JP Haarlem Delivery.

Mocht je 100% betaald hebben en de levering is urgent, kun je een mailtje sturen naar info@skygate.nl met een screenshot van de laatste betaling. Vermeld dat je betaling hebt overgemaakt. We zullen JP Haarlem zo snel mogelijk inlichten.

Ik kan niet op de aangeboden dagen van de transporteur, wat nu?

Na de aanmelding van de levering door Skygate ontvang je van JP Haarlem Delivery een mail met data waarop ze kunnen leveren.

Kun je niet op de aangeboden dagen, neem dan telefonisch contact op met de planning van JP Haarlem: 023-516 0699 

Hoe dien ik de deuren op te slaan?

De deuren dienen op de lange zijde verticaal rechtop te worden opgeslagen om doorbuigen te voorkomen.